DATE GENERALE
- Organizarea
- Structura personalului
- Domeniul competiţional
- Clienţi principali
- Reglementări sub care se desfăşoară activitatea (atestări)
1. MANAGEMENT
- Modul în care conducerea dezvoltă misiunea, viziunea şi valorile societăţii, elemente de bază ale conceptului excelenţei în afaceri
- Modul în care conducerea se implică personal în asigurarea dezvoltării, implementării şi îmbunătăţirii continue a sistemului de management al societăţii
- Modul în care conducerea se implică personal în relaţiile cu clienţii, partenerii şi reprezentanţii societăţii
2. POLITICĂ ŞI STRATEGIE
- Modul / măsura în care politica şi strategia societăţii sunt bazate pe necesităţile şi aşteptările clienţilor
- Modul în care politica şi strategia sunt elaborate şi revizuite
- Modul în care politica şi strategia sunt communicate în cadrul societăţii
3. MANAGEMENTUL RESURSELOR
- Modul în care sunt asigurate resurse referitoare la personal
- Modul în care sunt gestionate clădirile, echipamentele şi materialele
- Modul în care se asigură managementul tehnologiei
- Modul cum este asigurat mediul de lucru în cadrul societăţii
4. SISTEMUL CALITĂŢII ŞI PROCESELE
- Modul în care societatea se orientează către aşteptările clienţilor interni şi externi
- Modul în care societatea gestionează sistemul calităţii
- Modul în care societatea conduce procesul de îmbunătăţire continuă a calităţii
5. SATISFACŢIA CLIENŢILOR
- Modul în care clienţii percep produsele / serviciile furnizate de societate
- Indicatori utilizaţi pentru aprecierea satisfacţiei clienţilor
6. SATISFACŢIA ANGAJAŢILOR
- Cum este percepută societatea de către angajaţi
7. IMPACTUL ASUPRA SOCIETĂŢII
- Care sunt rezultatele obţinute în domeniul satisfacerii necesităţilor şi aşteptărilor comunităţii
- Metode de protecţie a mediului înconjurător şi asigurarea siguranţei circulaţiei
8. REZULTATELE AFACERI
- Principalele lucrări realizate
- Evoluţia indicatorilor financiari de performanţă a societăţii